Verzenden & retourneren

VERZENDEN

Nederland


Bestellingen geplaatst voor 16.30 uur worden dezelfde dag nog verzonden (werkdagen) met Post NL. Let op: Rondom feestdagen hanteren wij gewijzigde verzendtijdstippen. Bij twijfel kunt u bellen met 06-12679808.

Verzendschema Post NL* voor Nederland
Bestelmoment Verzenddag Bezorgdag
Maandag voor 16.30 uur Maandag Dinsdag
Dinsdag voor 16.30 uur Dinsdag Woensdag
Woensdag voor 16.30 uur Woensdag Donderdag
Donderdag voor 16.30 uur Donderdag Vrijdag
Vrijdag voor 16.30 uur Vrijdag Zaterdag
Zaterdag voor 16.30 uur Maandag Dinsdag
Zondag voor 16.30 uur Maandag Dinsdag












* Alle bestellingen binnen Nederland worden verzonden met Post NL, tenzij anders overeengekomen. De Post NL bezorgdagen kunnen niet worden gegarandeerd. Voor pakketten met track & tracé geldt dat deze in 99% van de gevallen op tijd geleverd worden. Voor brievenbuszendingen, met of zonder track & trace geldt dat deze in 96% van de gevallen op tijd geleverd worden. Wordt een bestelling standaard als brievenbuspakje verstuurd en u wilt meer zekerheid omtrent de bezorging, dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling als pakket met track & trace te versturen. Deze worden in 99% van de gevallen de volgende dag bezorgd.


België

Indien u uw bestelling voor 16:30 uur plaatst en gebruik maakt van een directe betaalmethode zoals MisterCash wordt uw bestelling dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Alle bestellingen naar België worden standaard verzonden met DPP. Voor verzending van uw bestelling naar België betaalt u € 4,95.

• Duitsland
Indien u uw bestelling voor 13:00 uur plaatst en gebruik maakt van een directe betaalmethode wordt uw bestelling dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Alle bestellingen naar Duitsland worden standaard verzonden met DPD. Voor verzending van uw bestelling naar Duitsland betaalt u € 4,95.

► LEVERTIJD
• Nederland
Brievenbuspost
Brievenbuspost wordt doorgaans de volgende werkdag na verzending door Post NL bezorgd. Dit wordt echter niet gegarandeerd door Post NL. Een enkele keer kan de bezorgtijd oplopen tot 5 werkdagen. Dit geldt ook voor brievenbuspakjes met track & trace. Is uw bestelling na vijf werkdagen nog niet binnen? Dan verzoeken wij u z.s.m. contact met ons op te nemen, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij Post NL.

Pakketten
99% van de pakketten wordt de volgende werkdag na verzending door Post NL bezorgd. Een enkele keer kan de bezorgtijd iets oplopen. Heeft u uw pakket na een dag of 3/4 nog niet ontvangen? Dan verzoeken wij u z.s.m. contact met ons op te nemen, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij Post NL.

• België
Voor België geldt een gemiddelde levertijd van 2 á 3 werkdagen.

• Duitsland
Voor Duitsland geldt een gemiddelde levertijd van 2 á 3 werkdagen.

• Bankbetalingen
Heeft u gekozen voor de 'vooruitbetaling via bank' betaalmethode? Houd rekening met een vertraagde levertijd van 1 à 2 werkdagen. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

• Bezorging op zaterdag
Post NL levert ook op zaterdag. Bestellingen geplaatst voor vrijdag 16:30 uur worden dezelfde dag verstuurd.

► TRACK & TRACE
Indien uw bestelling is voorzien van een Track & Trace code zult u deze per e-mail van ons ontvangen. U kunt de voortgang van uw bestelling volgen door op onderstaande link of de link in de email te klikken. Niet alle bestellingen worden verstuurd met Track & Trace code. Indien mogelijk wordt uw bestelling als brievenbus poststuk verstuurd. Dit geldt doorgaans voor bestellingen van 1-2 stuks (m.u.v. kleine doeken, dan kunnen het er meer zijn). Wilt u de bezorging van uw pakket graag volgen en kiezen voor meer zekerheid? Dan heeft u de keus om te kiezen voor levering met Track & Trace. De kosten hiervan bedrag € 4,95.

► NIET THUIS / NIET ONTVANGEN
• Niet thuis
Indien u tijdens de bezorging van een pakket niet aanwezig bent, zal Post NLhet pakket aan één van uw buren aanbieden of het de volgende dag opnieuw aan u aanbieden. Indien het pakket op de tweede dag ook niet kan worden afgeleverd, zal de postbode een bericht in uw brievenbus achterlaten. Hierop wordt aangegeven op welk Post NL afhaalpunt u uw pakket kunt afhalen.

• Niet ontvangen
moments4wellness.nl doet er alles aan om iedere bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden. Zodra wij uw bestelling aan Post NL hebben aangeboden, zult u hiervan op de hoogte worden gebracht via een bevestigingse-mail. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar blijkt te zijn, zullen wij u hierover altijd binnen 24 uur informeren. Post NL levert doorgaans alle post de volgende dag af. Een enkele keer kan hier een vertraging in optreden. Hierin is moments4wellness.nl afhankelijk van de dienstverlening van Post NL.

► ANDER BEZORGADRES OPGEVEN
Indien u uw bestelling op een ander adres dan het factuuradres wilt laten afleveren, dan kunt u in het winkelmandje een ander verzendadres opgeven.

RETOURNEREN

► 30 DAGEN NIET-TEVREDEN, GELD-TERUG GARANTIE
Voldoet het door u bestelde product niet helemaal aan uw verwachting? Dan bieden wij u de mogelijkheid deze retour te sturen. Wij verzoeken u eerst even contact met ons op te nemen via info@moments4wellness.nl of ons te bellen op 050-3642459 (b.g.g. 06-12679808). De kosten voor het retour sturen van uw bestelling of een deel van uw bestelling komen voor uw rekening.
Betreft het een omruiling, dan neemt moments4wellness.nl de verzendkosten voor het nieuw te verzenden product voor haar rekening. Voor het terugsturen van uw product kunt u doorgaans gebruik maken van de verzendverpakking waarin u het product heeft ontvangen.
Wilt u van een pakket slechts één doek terugsturen, dan adviseren wij u (om kosten uit te sparen) deze in een grote envelop te stoppen, zodat u deze als brievenbus poststuk kunt verzenden. Na ontvangst van uw retour nemen wij deze verder in behandeling.

Retouradres:
Moments4Wellness.nl
Regimentslaan 5
9471 MD Zuidlaren

• Crediteren
Wanneer u kiest voor crediteren. zal het volledige aankoopbedrag terug worden geboekt op uw bankrekening. Wij streven ernaar uw retour binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourpakket te behandelen. Het aankoopbedrag zal uiterlijk doch binnen 30 dagen worden terug geboekt.

• Omruilen
Wanneer u kiest voor omruilen, kunt u het nieuwe product aan ons doorgeven. Wanneer het bedrag niet gelijk is, zal het verschil worden verrekend. Indien het nieuwe artikel duurder is, zult u hiervoor een factuur ontvangen. Als het nieuwe artikel goedkoper is, zal een creditfactuur worden opgemaakt. Voor het omruilen van artikelen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. De kosten voor het terugsturen van producten zijn voor rekening van de koper.

• Verkeerd artikel
Wanneer u een verkeerd artikel heeft ontvangen, kunt u deze retourneren. Het juiste artikel zal z.s.m. verstuurd worden.

• Handgeweven / handgemaakte producten
Al onze hammamdoeken zijn handgeweven. Dit betekent dat er soms een licht kleurverschil of een klein weeffoutje in de hamamdoek kan zitten. Ook kan het gewicht van een hamamdoek licht varieren. Dit hoort bij een handgemaakt / handgeweven product en is geen reden voor retour.

► KLACHTEN
Indien iets niet naar wens is met óf een aangekocht artikel óf de geleverde service, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.
U kunt uw klacht telefonisch of per e-mail indienen. Direct na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar alle e-mails binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht er sprake zijn van een geschil, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk - Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Neem contact op

Bestellingen geplaatst voor 16.30 uur worden dezelfde dag nog verzonden (werkdagen) met Post NL. Let op: Rondom feestdagen hanteren wij gewijzigde verzendtijdstippen. Bij twijfel kunt u bellen met 06-12679808.

LET OP! I.v.m. een verbouwing vinden er geen verzendingen plaats van 10 t/m 26 augustus 2016. Bestellingen geplaatst in deze periode worden maandag 29 augustus direct verzonden. Bestellingen geplaatst voor 10 augustus 2016 worden vanzelfsprekend gewoon nog verzonden.

Retouren kunnen in deze periode gemeld worden via email. U ontvangt z.s.m. een reactie. De administratieve afhandeling en uitbetaling van een eventuele retour vindt eind augustus plaats.

Met deze verbouwing hopen wij u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Onze welgemeende excuses voor eventueel ongemak.

Team Hamamdoeken.com